GRATTIS, HEJ, LYCKA TILL

Nu är Agnes I stugan! Tjohejj!
Nu när Erica är borta, låångt borta i Ååååre kan det roliga börja!  ;) Nejmen, jag måste erkänna att det är Erica som  varit mest aktiv på denna blogg, men I'm aliive!
Det har blivit lite krångel med vårat kommentarsvarande eftersom vi är två som driver bloggen. Ibland har båda svarat på samma kommentar, och vissa kommentarer har blivit utan svar... Vi ska försöka hitta något sätt att åtgäda detta, så håll ut och fortsätt kommentera! Vi blir jätteglada!
Nu till den nuvarande dagen, fredag den trettonde.. Ouuh! ;O Jag har haft otur hela veckan både med det ena och det andra, men just fredag den trettonde klarade jag mig undan utav större skador. ^^
Jag har faktiskt haft en mycket lyckad dag! Eftersom jag fyller år imorgon men samtidigt ska befinna mig i Eriksdalsbadet och tävla större delen av dagen så hade vi lite tårtfirande och presentöppning ikväll istället.
Tack alla för alla fina presenter!<3

Så då, eftersom bloggen inte kommer vara aktiv under Alla hjärans dag/Min födelsedag så får jag/vi väl passa på att önska er alla en GLAD ALLA HJÄRTANS DAG redan nu! Tack för att ni finns och läser vår blogg!


 


Det ser ut som om någon kissat på dem, jag vet, men i alla fall, ljuset sög...
Det skyller jag alltid på... Men så var det! ;)
Och jag antar att jag dessutom suger som fotograf ;)


Kommentarer
Postat av: Ctina

gosh vilken mummsig bild ^^

NEJ du suger ej som fotograf, det där kan ordnas lätt i photoshop.

2009-02-14 @ 20:24:35
URL: http://ctiinaa.blogg.se/
Postat av: KajsaLisa

mums!

2012-04-30 @ 12:57:37
URL: http://kajsalisafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0